Morning!!!

Somnade rätt snabbt igår så hann inte med att blogga, så därför jag gör det nu...
Onsdag idag vilket oftast betyder: skola, träffa tvillingarna+emma och sen kyrkan men idag
har jag bestämt att inte gå nånstans utan åka direkt hem ifrån skolan.
Måste plugga så därför får jag välja bort saker. Men blir jag klar tidigt så tar nog pappiii
med mig till kusinerna. Har innnan jag börjat nian, träffat dom 3gånger i veckan. Men
nu är det typ 3 gånger i månaden :/
Här får ni en bild av vad jag har tänk ha på mig, men man vet aldrig med mig.
Ni ser det gråa som sticker ut? Det är nitar som sitter på en ficka där.
Plus att det är två dragkedjor av guld på vardera axel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla gärna in min novell blogg om Justin Bieber :) du hittar den på: http://perfectbieber.blogg.se/

2011-12-04 @ 12:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0