it's gotta be you, only you

Hola luvies!!
Vet att jag sa att jag kanske skulle blogga men
kollade först på Haven när pappiiii och jennifer kom hem och sen kolla
vi på Walking Dead. Juse glömde bort att nämna den igår.
jag drömde världens konstigaste dröm i natt.
Drömde att jag och
en kompis till mig var jagade av varulvar. Dem här
varulvarna var lite speciella för vi kände dom plus att de kunde
inte va ute på dagen för då blev de till aska, och om jag hade stängt
en dörr, eller ett fönster, vad som helst, som gjorde att man
antingen behöve bryta upp, krossa det eller hoppa över så
kunde det inte ta mig. Men sen kom vi typ till en bondård
och där tyyp försökte vi komma in i olika typ hus.
Åh juste, de kunde känna lukten av mig i ett hus men inte utomhus.
Iaf så va vi instängda i ett rum men sen jagade de prästen
så de tvingade han att öppna dörren. Sen typ sprang vi ner i en folkmassa med massor av vänner
och där fanns det fler som va på varulvarnas sida...

Sen kommer jag inte ihåg så mycket av drömmen.
Men den är weird.se och det är jag också egentligen men nu snackar vi inte om mig.
Juste kommer ju skriva lite på novellen och om den blir
bra postar jag den så n i kan läsa :D
HAHAH gillar inte bilden men tyckte att inlägget inte kunda va bildlös :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0