I'n not a superhuman just a supergirl!

Jag vet, jag vet...
Ni behöver inte säga något. Jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera mycket idag för det var studiedag
men har som sagt skrivit lite på novellen (ni får den om den blir bättre och jag har skrivit mer delar)
och sen så har jag varit ute och sprungit. Har städats och julpyntats här hemma också....
Och förrutom det kunde jag inte ungå att kolla på TVD och Haven.
Är seriöst helt fast i Haven tycker ni också borde se den. Men idag ska ett arbete in
över datan då. Har inte ens börjat men man ska bara svara på frågor på bloggen..
Erkänn våran skola är skitnajzig som har bloggar till nästan alla ämnen.
Vi hörs imorgon om jag inte kommer ihåg er innan jag somnar (a
En ganska ful och gammal bild på mig, men man måste ju bjuda på sig själv också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0