I don't mind, this time it doesn't matter

HEJ IGEN ÄLSKLINGAR!!
ahha ojj caps lock i farten (a
haha men dte va inte dte jag skulle skriva utan,
va nyss ute och sprang, ska hoppa in u duschen
och sen blir det att vänta på jennifer och pappiiiii :D
Vi ska kolla på en serie som heter Haven, är helt förälskad i den..
Samma sak med The secret Circle, Vampire Diaries, Sons of anarchy,
American horror storys (eller house), Terra Nova..
Som ni ser är jag en serie nörd men det är inget imot filmörden i mig... :D
HAHA men nog om dte, märker att jag skriver  "nog om det" ganska ofta...
Men nog om det hahahaha  nu kom det igen men iaf så kanske
ni har märkt att de senaste inläggen har fått en rubrik
med lyrics från One Direction låtar (a
Men det är bara för att min akompisar är fan så skulle lyssna på de
ensam och så har deras texter meningsfulla betydelser inte som
alla andra låtar..
Skriver kanske ett till inlägg ikväll!! :D
puss!
Från sjuan saknar som faaan!! redan två år sen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0