Can't ever get it right no matter how hard I try

Känner mig usel som inte bloggat på några dagar. Har
som sagt ingen bra anledning heller förrutom att jag har
passat på att umgås med familjen den här helgen.
Passar på att blogga nu medans jag väntar på att
Ismahan och sitav ska logga in på facebook :)
Ska hjälpa dem med en tävling de är med i om
One Direction! Ska försöka få dem att vinna för de
förtjänar det. Ni ska bara veta vad de har vart med om.
Sen att de vågar skriva det i tävling är bara starkt av de tycker jag.
Iaf idag på tekniken blev jag Amandis och Victor klara med automaten.
Har studiedag imorgon så ska blogga mer då plus att ni ska få lite
bilder och sen så ska jag skriva mer på en novell jag tänkt
skriva men det är bara om den blir bra då. Blir nästan alrig nöjd med
det jag skriver så är osäker på om jag ens kommer lägga upp den...
Den första bilden är tagen idag på tekniken.. Farliga vi är!
Andra bilden är från förra onsdagen då jag va
med världens söstaste!
Och den tredje bilden är tagen idag (nyss)
bara för att jag skulle lägga upp någon
bild... Så det blev en
på mig och älskade Ior!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0